Záhady zdraví

Magazín ŽENY.  Vše o zdraví a léčení.

Ostatní

Brethariánství není půst

Oblíbenost: 5
24.01.2018 |  kategorie:  

Každý se může stát brethariánem. celý článek

Autor: redakce | diskuze (1)

Tibetské mísy mají svoje kouzlo

Oblíbenost: 0
27.07.2017 |  kategorie:  

Tibetská mísa je úžasný pomocník pro tělo i duši. celý článek

Autor: redakce | diskuze (0)

Numerologie a zdraví

Oblíbenost: 5
20.09.2016 |  kategorie:  

Co prozradí čísla o vašem zdraví? celý článek

Autor: redakce | diskuze (0)

Horoskop na září 2016

Oblíbenost: 5
31.08.2016 |  kategorie:  

 BeranAni v září nemusíte mít obavy, že byste byli bez nadšení a energie. Nejvíce ji ovšem budete věnovat do budování vlastní… celý článek

Autor: Pavel Hanzal | diskuze (0)

Tipy, které vám pomohou při meditaci zklidnit mysl

Oblíbenost: 5
25.04.2016 |  kategorie:  

Meditace jsou pro začátečníky složité. Následující tipy vám však pomohou! celý článek

Autor: redakce | diskuze (0)

Obrana proti energetickým upírům a negativním lidem

Oblíbenost: 5
28.03.2016 |  kategorie:  

Nejúčinnější obrana proti negativní energii druhých celý článek

Autor: redakce | diskuze (0)

Úklid podle feng shui pročistí energie domova

Oblíbenost: 0
20.01.2016 |  kategorie:  

Vyžeňte z domova negativní energie celý článek

Autor: redakce | diskuze (0)
stránky: 1 2 3 4 5 6

Detail článku

Sdílet na Facebooku

Tipy, které vám pomohou při meditaci zklidnit mysl

Oblíbenost: 5

Meditovat můžete proto, abyste se zbavili stresu či dosáhli vnitřního míru. Meditace pomáhají dosáhnout klidu a jasné mysli, nicméně pro začátečníky může být pěkně frustrující. Mysl si dělá, co chce a ztrácíme koncentraci. Následující tipy vám pomohou překonat obtíže, se kterými se při meditacích potkáte.

 
Základem je pravidelnost
Zpočátku nemusí být efekt meditace tolik zřejmý, ale při pravidelném meditování se projeví. Mysl se postupně zklidní a budeme více zrelaxovaní. Je třeba dodržet pravidelnost, protože jakákoliv pauza vás vrátí zpět. Alespoň 5 minut si dokážete najít i v nejvíce nabitém dni. 
Stejně tak je důležité najít si klidný prostor, ve kterém nebudete rušeni a kde budete moct pravidelně meditovat.
 
Začněte dechem
Každou meditaci začněte uvědoměním, že nyní postupně zklidníte svoji mysl a přesuňte pozornost svůj dech. Nadechujte a vydechujte pomalu a zhluboka.
 
Nenechte se frustrovat
Když se učíte meditovat, je naprosto normální cítit se frustrovaný. Nenechte se znervóznit, že vám přichází na mysl v průběhu meditace nejrůznější rušivé myšlenky. Nechte je projít nezaujatě kolem vás a vraťte se v klidu zpět k soustředění na dech. Nápor rušivých myšlenek se bude s praxí zmenšovat.
 
Používejte technologie
Existují aplikace v chytrých telefonech, které vás podpoří. Nejenom že nabízí citlivý budík. Motivovat vás mohou i sociálně sítě meditujících, kde můžete vidět, s kým jste právě meditovali.
 
Začněte postupně
Nemá smysl najedno začít meditovat půl hodiny. Začněte meditací v délce 5 minut a délku meditace zvyšujte postupně tak, abyste se cítili vdy příjemně.

 
`

Přiložené obrázky

 
 
 

Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

 

Ohodnoťte článek: 5
(více je lépe)

O tomto článku se zatím nediskutuje. Diskuse je přístupná pouze registrovaným uživatelům.

rozšířené vyhledávání
MagazínŽENY.cz

Reklama

Doporučujeme

Podnikání a bydlení.

Reklama

Akční sleva 600 Kč na kurz Akutní homeopatie

Využijte akční slevu na dálkový kurz Akutní homeopatie ve výši 600 Kč. Uplatnit ji můžete na online studium i na studium poslané na CD poštou. Stačí, když vyplníte objednávku a do poznámky napíšete akční sleva 600 Kč.

Zobrazit detaily